top of page

מתי נצטרך פיגומים לבניין?

רגע לפני שנבין מתי נצטרך פיגומים לבניין, חשוב לדבר על מציאת הקבלן הנכון לסוג הפרויקט שאתם מעוניינים להוציא לפועל. במילים פשוטות, מקצועיות הקבלן משיכה ישירות על איכות הפרויקט וכן על הבטיחות שלכם – המשיכו קריאה.


כמה מילים על מציאת הקבלן הנכון

שיפוץ בניין הוא תהליך שמצד אחד נחשב מורכב למדי, אבל מצד שני, מורכבות שוות ערך לדיוק, ודיוק הוא מה שצריך לחפש אצל כל קבלן. דיוק עבודת הקבלן מתבטאת לא רק בבנייה איכותית יותר, אלא גם בבנייה בטוחה יותר. התהליך של שיפוץ בניין כולל חזית כולל מגוון רחב של עבודות, החל מעבודות תשתית, דרך עבודות טייח וצבע וכלה בעבודות עיצוב, חיזוק ועיבוי עמודי הבניין ועוד. תהליך זה עשוי להימשך מספר חודשים או אף שנים, ולעלות לא מעט כסף, ולכן חשוב לבחור בקבלן אשר עולה בקנה אחד עם התקציב שלכם ועם הצרכים בפועל.


מה כולל שיפוץ בניין?

בדרך כלל, שיפוץ בניין כולל חזית יכול לכלול עבודות מסוגים מאוד מגוונים, כמו למשל:

  • עבודות תשתית: החלפת צנרת, מערכות חשמל, אינסטלציה, תשתיות גז, פאנלים סולאריים ועוד.

  • עבודות חיצוניות: שיפוץ חזית בניין, התקנה של סוגי חיפויי חוץ, עבודות טייח וצבע, תיקון אריחים במעטפת בניין, חיזוק קורות תומכות, עיבוי עמודי בניין ועוד.

  • עבודות פנימיות: שיפוץ דירות, לובי, חדר מדרגות, החלפת ריצוף ועוד.

מתי נצטרך פיגומים לבניין?

פיגומים לבניין נדרשים בדרך כלל לעבודות חיצוניות, כגון שיפוץ חזית בניין, התקנות של חיפויים ואריחים לרוחב ולאורך מעטפת הבניין, עבודות אינסטלציה וחשמל חיצוניות ועוד. באופן כללי, ישנם כמה גורמים שונים שמשליכים על הצורך בפיגומים לבניין, כגון:

  • גובה הבניין: ככל שהבניין גבוה יותר, כך באופן טבעי יהיה צורך בפיגומים גבוהים יותר.

  • מורכבות העבודה: ככל שהעבודה מורכבת או מסוכנת יותר, כך יהיה צורך בפיגומים יציבים.

  • תנאי השטח: אם השטח מסביב לבניין צר או מוגבל, ייתכן שיהיה צורך בפיגומים קטנים.

יש לציין, שיפוץ בניין כולל חזית בד"כ יצריך פיגומים היקפיים, כלומר פיגומים אשר מותקנים מסביב כל שטח הבניין.


לסיכום, מס' טיפים למציאת חברת פיגומים

כאשר מדובר על התקנת פיגומים, באותה הנשימה חשוב לציין עד כמה הנושא הזה בטיחותי. רק בשנה האחרונה בישראל, נהרגו 36 פועלים בענף הבנייה עקב סיבות בטיחותיות שונות. לכן, כשאתם מנסים לאתר חברת השכרת פיגומים לשיפוץ בניין, ההמלצה הכי נכונה היא לבחור בחברה עם מוניטין ורקורד חזקים, חברה שבאמת ניתן לסמוך על פיגומיה. בשורה התחתונה, פיגומים יכולים עם הזמן להחליד ולהיפגם, ככה שבחירה בחברה מקצועית היא קריטית. מעבר למחירים נוחים של השכרת פיגומים, אתם חייבים גם לוודא שאתם מקבלים פיגומים מתוחזקים ובטוחים. אחרת, מדובר בלא פחות מאשר סכנת חיים. חכמים מאיתנו כבר אמרו – על בטיחות לא מתפשרים.


bottom of page