top of page

פיגום אלומיניום נייד על גלגלים: כל מה שצריך לדעת

אם אתם עובדים בתחום הבנייה והשיפוצים, אתם בוודאי מכירים סוגים רבים של פיגומים – פיגומי זקפים, פיגומים עצמאיים, פיגומים ניידים ועוד. כדי להיות מצוינים בעבודתכם, אתם לא צריכים רק להיות מיומנים, מנוסים וזהירים, אלא גם להכיר כמה שיותר כלי עבודה שונים – ובכך כמובן נכללים גם הפיגומים. סוג אחד של פיגומים שאתם חייבים להכיר הוא פיגום אלומיניום נייד על גלגלים, שיוכל לייעל את העבודה שלכם ולהפוך אותה למהירה, קלה וגם בטוחה יותר. המשיכו לקרוא כדי לגלות כל מה שצריך לדעת לגבי פיגום אלומיניום נייד על גלגלים.


פיגום נייד פרוטיוב
פיגום אלומיניום נייד

מהו פיגום אלומיניום?

כמו שהשם מרמז, פיגום אלומיניום עשוי מאלומיניום, מה שמקנה לו יתרונות רבים: החומר לא כבד, מה שמאפשר הזזה מהירה וקלה של הפיגום; החומר קל לעבודה ולעיצוב, מה שהופך את רוב פיגומי האלומיניום למורכבים ובטיחותיים יותר, ולעיתים גם מודולריים יותר מאשר פיגומים מסוגים אחרים; ולבסוף, עמידות האלומיניום מאפשרת לו להישאר במצב מעולה גם מול פגעי מזג האוויר. למעשה ניתן להשאיר את פיגום האלומיניום חשוף באתרי בנייה שונים, והחומר לא יספוג כלל נזקים מגשמים, רוחות או שמש חזקה.


היתרונות של פיגום נייד על גלגלים

פיגום אלומיניום על גלגלים יאפשר לכם להנות מכל היתרונות הרגילים של עבודה עם פיגום אלומיניום, עם התניידות קלה ונוחה אפילו יותר מבדרך כלל. פיגומים ניידים מגיעים במספר צורות וגבהים כדי להתאים בדיוק לסוג העבודה שאתם נדרשים לבצע, וכמובן שניתן לצרף אליהם מדרגות, גלגלים נוספים ועוד. בנוסף להתניידות הנוחה והמהירה עם הפיגום, תוכלו להנות גם מהובלה נוחה בגלל משקלו הקל יחסית של הפיגום, ומהתקנה ופירוק קלים ומהירים. בנוסף, כאשר הפיגום מפורק, ניתן לסדרו כדי שיתפוס מעט מאוד מקום וכך יתאים לכל מחסן או עגלת ציוד.

עבור אילו משימות מתאים פיגום אלומיניום על גלגלים

בפיגום אלומיניום על גלגלים בדרך כלל נעשה שימוש בעבודות פנים, וניתן למצוא אותו בעיקר אצל קבלני שיפוצים או גבס. למרות זאת, ניתן לעשות בו שימוש גם בעבודות חוץ, ובעצם בכל מקום הדורש משטחי עבודה יציבים ובטיחותיים שיכולים בעת הצורך גם לזוז ממקום למקום במהירות ובקלות. קבלן שיפוצים מומלץ


מה דורש החוק בעבודה עם פיגום נייד

כמו בעבודה עם כל פיגום אחר, גם לעבודה עם פיגומים ניידים יש תקנות וחוקים לעבודה על פיגומים שיש לעמוד בהם על מנת לבצע עבודה בטוחה ונכונה. ישנן דרישות רבות לעבודה עם פיגומים (שאותן אתם כבר אמורים להכיר), ועל כך נוספות עוד דרישות כאשר מדובר בפיגום נייד (תקנה 55). עיקר הדגש בחוק הוא על הצבת הפיגום על משטח מאוזן מסוג בטון, אספלט או ריצוף, ללא שקעים או פגמים שעשויים לפגום ביציבות הפיגום. בנוסף יש לוודא שהפיגום מאובטח ואינו יכול לזוז ממקומו כאשר נמצאים עליו אנשי מקצוע המבצעים עבודה כלשהי.

העמידה בתקנות אלו, כמו גם בדיקת תקינות הפיגומים, מוטלת על מנהל העבודה באתר. בנוסף לעמידה בתקנות אלו, חשוב שתעבדו רק עם פיגומים אשר עומדים בתו התקן ועם ספקי פיגומים מורשים על פי חוק.


לסיכום: המלצה על ספק מורשה עבור פיגומי אלומיניום ניידים

אם הגעתם עד לכאן, כנראה שאתם כבר משוכנעים, ורוצים גם אתם להנות מהיתרונות הרבים שיש לפיגומי האלומיניום הניידים להציע. כדי שתוכלו לעשות זאת, מומלץ לבחור בספק האמין והמקצועי ביותר, שיתאים עבורכם בדיוק את סוג הפיגום הנדרש לביצוע העבודות שלכם בצורה היעילה והנכונה ביותר, ויוכל גם לספק לכם פיגום נייד להשכרה או פיגום נייד למכירה תוספות או הרחבות מתאימות בהתאם לצרכים שלכם. כמובן שהספק גם צריך להיות ספק מורשה, ולפעול עם כל האישורים וההיתרים הנדרשים – דבר שחשוב לדרוש ולוודא לפני שאתם מבצעים הזמנה מכל ספק שהוא.


אם אתם מחפשים ספק פיגומים מורשה, אמין ומקצועי, אתם יכולים להפסיק את החיפושים – אתם נמצאים במקום הנכון. אצלנו בנתנאל פיגומים תוכלו לקבל הצעות מחיר משתלמות ומקצועיות להשכרה ולמכירה של פיגומי אלומיניום ניידים על גלגלים, בנוסף לסוגים רבים ואחרים של פיגומים. לא בטוחים איזה סוג פיגום מתאים לכם? צריכים יעוץ והכוונה לגבי גובה הפיגום או התוספות הנדרשות לביצוע העבודה? גם בכך נשמח לעזור. צרו איתנו קשר עוד היום ואנו נשמח לענות לכל שאלה שלכם כדי להבטיח שהעבודה שתבצעו עם הפיגומים שלנו תהיה קלה, בטוחה ומהירה ככל האפשר.

bottom of page